Już wkrótce...

AGENDA

8:30-9:30
REJESTRACJA

9:30-10:00
Budowa oraz obsługa sieci Digital Signage – co, gdzie i jak
Cinema City
Prelegent: Karol Wielechowski
Opis prelekcji:
Digital Signage jest jak dobrej klasy zegarek składający się z różnych elementów. Aby ten mechanizm działał poprawnie tzn. aby przekazywał właściwą treść, właściwym osobom, we właściwym miejscu i we właściwym czasie, jego elementy muszą być do siebie dopasowane i spójne. Zapewnić to ma racjonalne podejście do realizacji działań DS oraz wybór odpowiednich narzędzi i rozwiązań technicznych.

10:00-10:30
Rola outdoor w komunikacji marketingowej
Clear Channel Poland
Prelegent: Joanna Szymańska


10:30-10:50
PRZERWA KAWOWA

10:50-11:20
BIG DATA a Digital Signage
Posterscope Polska


11:20-11:50
WYKŁAD SPONSORA



11:50-12:10
PRZERWA KAWOWA

12:10-12:40
Prawne aspekty reklamy porównawczej
Kancelaria Konieczny Wierzbicki
Prelegent: Patryk Hatak
Opis prelekcji:
Coca Cola vs Pepsi, Audi vs BMW, Mc Donald vs Burger King – jakie są ramy prawne korzystania z reklamy porównawczej? Czy marketing tego rodzaju narusza zasady uczciwej konkurencji i zawsze wiąże się z obowiązkiem odszkodowawczym? Omówienie tematu na przykładach kampanii spotykanych w praktyce.

12:40
LOSOWANIE NAGRÓD I ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI
SPONSORZY
WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA

FUNDATORZY NAGRÓD

PATRONI MEDIALNI








                                               
ORGANIZATOR