Już wkrótce...

AGENDA

8:30-9:30
REJESTRACJA

9:30-10:00
Budowa oraz obsługa sieci Digital Signage – co, gdzie i jak
Cinema City
Prelegent: Karol Wielechowski
Opis prelekcji:
Digital Signage jest jak dobrej klasy zegarek składający się z różnych elementów. Aby ten mechanizm działał poprawnie tzn. aby przekazywał właściwą treść, właściwym osobom, we właściwym miejscu i we właściwym czasie, jego elementy muszą być do siebie dopasowane i spójne. Zapewnić to ma racjonalne podejście do realizacji działań DS oraz wybór odpowiednich narzędzi i rozwiązań technicznych.

10:00-10:30
Skuteczna komunikacja marketingowa wykorzystująca nośniki digital.
Clear Channel Poland
Prelegent: Joanna Szymańska
Opis prelekcji:
Rozwój technologii sprawił, iż ekrany digitalowe są coraz bardziej dostępne i wszechobecne.
Czy z punktu widzenia reklamodawców każdy nośnik digital to skuteczne medium reklamowe?
Jak jest sekret efektywnej kampanii reklamowej?

10:30-10:35
Panel Wystawców



10:35-10:55
PRZERWA KAWOWA

10:55-11:25
BIG DATA a Digital Signage
Posterscope Polska
Prelegenci:
Anna Nowak, Filip Gieleciński
Opis prelekcji:
Jak pozyskiwać i wykorzystywać dane w ramach Digital Signage? Rozmawiamy o dostępnych technologiach i inspirujących zastosowaniach technologii opartych na zbieraniu i agregowaniu danych, a także wykorzystaniu ich w celu personalizacji contentu na Digital Signage w miejscu sprzedaży. Chcemy zainspirować, poruszyć wyobraźnię i zachęcić do myślenia o Digital Signage właśnie w kontekście danych, ich pozyskiwania, analizy oraz wykorzystania w ramach ekosystemu digitalowego w miejscu sprzedaży, a także DOOH (czyli na nośnikach zewnętrznych).

11:25-11:40
Trendy w Digital Signage w Polsce i na świecie, co nam przyniósł 2017 rok?!
Blue Eyes Media
Prelegent: Joanna Pełech- Mikulska
Opis prelekcji:
Rozwój technologii i zmiany cywilizacyjno-społeczne sprawiły, że pojawiły się nowe, atrakcyjne kanały komunikacji z rynkami docelowymi, które skutecznie wpływają na zwiększenie sprzedaży. Media cyfrowe typu outdoor stają się nieodzownym elementem otoczenia. Są szczególnie preferowane wśród odbiorców reklamy ze względu na dynamiczny, kolorowy i aktualny przekaz. Postępująca digitalizacja w obrębie sektora reklamy OOH oferuje konsumentom coraz to nowsze i ciekawsze strategie promocji produktów i usług. Co w Polsce przyniósł rok 2017 w reklamie digital OOH, czy trendy na świecie zbliżają się do Polski?

11:40-12:00
PRZERWA KAWOWA

12:00-12:30
Prawne aspekty reklamy porównawczej
Kancelaria Konieczny Wierzbicki
Prelegent: Patryk Hatak
Opis prelekcji:
Coca Cola vs Pepsi, Audi vs BMW, Mc Donald vs Burger King – jakie są ramy prawne korzystania z reklamy porównawczej? Czy marketing tego rodzaju narusza zasady uczciwej konkurencji i zawsze wiąże się z obowiązkiem odszkodowawczym? Omówienie tematu na przykładach kampanii spotykanych w praktyce.

12:30
LOSOWANIE NAGRÓD I ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI
SPONSORZY
WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA

FUNDATORZY NAGRÓD

PATRONI MEDIALNI








                                               
ORGANIZATOR