Już wkrótce...

PARTNERZY

Posterscope Polska
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, Isobar, iProspect, Vizeum, Posterscope oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet, Data2Decisions, McGarryBowen, 360i.
Blue Eyes Media
Agencja Reklamowa BE Media specjalizująca się w obsłudze i realizacji kampanii reklamowych z naciskiem na nośniki digital OOH.
BE Media w swojej ofercie posiada kilkanaście tysięcy nośników do dyspozycji klientów. Szeroki wachlarz oferowanych usług określany jest mianem „Mediowego Atelier”. Agencję tworzy zespół specjalistów różnego szczebla, których kooperacja pozwala na kompleksową obsługę kampanii reklamowych. W jej zakres wchodzi zarówno proces planowania, jak i kreacji. Dynamizm podejmowanych działań czyni agencję wyróżniającą się ze względu na elastyczność i innowacyjność rozwiązań. W swoim dorobku, oprócz efektywnych kampanii, BE Media posiada opracowane badania rynkowe, które pomagają w profilowaniu przedsięwzięć względem tendencji i panujących trendów. Dzięki doświadczeniu i podejściu do klienta w swoim portfolio posiada wiele kluczowych dla rynku marek. ( www.be-media.com.pl )
Prestigio
Marka Prestigio jest obecna na polskim rynku od ponad 15 lat. Jej wyłącznym dystrybutorem jest ASBIS Poland. Prestigio w swoim asortymencie oferuje szeroki zakres nowoczesnych rozwiązań dedykowanych zwłaszcza dla biznesu. Prestigio wspiera dążenie do indywidualności. . Hasło marki Your life. Your way, wyraża wolność od stereotypów i wagę wyrażania siebie

Clear Channel Poland
Clear Channel Poland jest jedną z wiodących firm reklamy zewnętrznej w Polsce, liderem rozwiązań dedykowanych. Flagowe produkty w portfolio Clear Channel Poland to:
1. Citylighty, w tym sieci dedykowane City Young, City DINKs, City Lejdis,.
2. Billboardy 18m2 (sieć SuperNet 6×3), w tym pierwsza w Polsce sieć dedykowana dla tego formatu – City Traffic
3. Backlighty 32m2;
4. Tranzyt – reklama na i w środkach komunikacji miejskiej w ponad 100 miejscowościach oraz reklama na lotniskach
5. Lotniska – wszystkich 12. lotnisk w Polsce, reklama standardowa, digitale oraz niestandardy
6. City Connect – platforma mobilna dająca możliwość łączenia kampanii outdoorowej z internetem poprzez smartfon.
7. Digitale w 9 galeriach handlowych w 4 top aglomeracjach
Clear Channel Outdoor (CCO)
Clear Channel Outdoor (notowana na nowojorskiej giełdzie jako CCO, część holdingu medialnego iHeart Media) to światowy lider reklamy zewnętrznej, która każdego miesiąca dociera do ponad 500 milionów osób za pośrednictwem ogólnoświatowej sieci łączącej 24 państw na 4 kontynentach.
Jest w posiadaniu 650 tysięcy tradycyjnych i cyfrowych powierzchni reklamowych. Jest też właścicielem jednej z najszybciej rozwijających się sieci cyfrowych reklamy zewnętrznej, która obejmuje 5 tysięcy ekranów w 19 państwach na całym świecie. W USA działa na 48 spośród 50 kluczowych rynków docelowych

Konieczny, Wierzbicki Kancelaria Radców Prawnych
Konieczny, Wierzbicki Kancelaria Radców Prawnych Spółka Partnerska w Krakowie oferuje kompleksowe doradztwo prawne we wszystkich sprawach związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Kancelarię tworzy doświadczony i kreatywny zespół prawników, których kompetencje zawodowe wzajemnie się uzupełniają. Pracą Kancelarii kierują radcowie prawni Michał Konieczny oraz Marcin Wierzbicki, zaś usługi świadczone są w wyodrębnionych zespołach specjalizujących się w: prawie własności intelektualnej i nowych technologii, prawie nieruchomości i inwestycjach, prawie spółek i rynku kapitałowym, restrukturyzacji i prawie upadłościowym. Prawnicy z Kancelarii prowadzą bieżącą obsługę w języku polskim, angielskim, niemieckim, rosyjskim i ukraińskim.

Cinema City
Cinema City Poland jest częścią grupy Cineworld PLC, która jest jedną z czołowych/wiodących sieci kin w Europie. Cineworld obejmuje 9 krajów: Polskę, Wielkę Brytanię, Izrael, Węgry, Czechy, Bulgarię, Rumunie, Slowację oraz Irlandię. Obecnie sieć posiada 222 kina z aż 2049 ekranami oraz obsługuje 3.500.000 projekcji filmowych dla ponad 90 milionów klientów rocznie.
W Polsce, Cinema City jest operatorem 35 kin zlokalizowanymi w 20 miastach, oferując klientom najlepsze doświadczenia filmowe z zastosowaniem technologii IMAX® i ŠKODA 4DX® w wybranych lokalizacjach.
W grudniu 2015 roku Cinema City Poland wprowadziło UNLIMITED, pierwszy program abonamentowy oferujący jego użytkownikom oglądanie nielimitowanej liczby filmów 2D za stałą, miesięczna opłatą.
Co więcej, Cinema City Poland oferuje liczne programy edukacyjne oraz rozrywkowe takie jak Cinema Park, Spin City oraz strefa VIP, która jest unikatowym produktem na polskim rynku.

SPONSORZY
WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA

FUNDATORZY NAGRÓD

PATRONI MEDIALNI








                                               
ORGANIZATOR