Już wkrótce...

AGENDA

8:30-9:30
REJESTRACJA

9:30-10:00
Digital Signage Unleashed for mobile
T-Mobile Polska S.A.
Prelegent: Rafał Federowicz
Opis prelekcji:
Mobilność jest chyba najistotniejszym wyznacznikiem zmian zachodzących wokół nas w ostatnim ćwierćwieczu. Rozwiązania mobilne wkroczyły praktycznie do każdej dziedziny naszego życia, od oczywistej już dla nas i wszechobecnej telefonii komórkowej, po zastosowania nowatorskie, jak telemedycyna czy szeroko pojęta gałąź IoT. Rynek marketingu i reklamy jest więc naturalnym beneficjentem rozwoju technologii mobilnych. Przez ostatnie lata ewoluował i udowodnił, że jest już dojrzałą gałęzią przemysłu, a to dopiero początek… coraz bardziej zaawansowane terminale oraz zerkająca na nas zza rogu technologia 5G sprawi, że w tym segmencie będzie się działo… O tym co jest już możliwe, oraz co przyniesie najbliższa przyszłość będzie ten wykład…

10:00-10:30
Samsung – Innowacyjne rozwiązania Digital Signage
Samsung Electronics Polska
Prelegent: Pawel Zaworski
Opis prelekcji:
Prezentacja kompletnych rozwiązań DS – hardware i software – firmy Samsung, z podziałem na sektory zastosowania.
Zaprezentowanie tegorocznych nowości i innowacyjnych pomysłów przekazu informacji.

10:30-11:00
Digital Signage – rozwój, użyteczność, zauważalność . Nowości w oprogramowaniu Editems
TT Soft Sp. z o. o.
Prelegenci: Andrzej Dąbrowski
Opis prelekcji:
Digital Signage stał się standardem – z każdej strony otaczają nas nośniki dostarczając informacje z ogromnym natężeniem. Obecnie głównym zagadnieniem do rozwiązania nie jest czy używać systemu Digital Signage, ale który z systemów wybrać aby uzyskać zamierzone efekty. W tym celu należy zastanowić się jakie możliwości oferuje i będzie oferował w najbliższym czasie Digital Signage? Co usłyszeliśmy od naszych Klientów i co dla nich realizujemy aby spełnić dynamicznie zmieniające się wymagania organizacji i rynków?

11:00-11:05
Panel Wystawców


11:05-11:20
PRZERWA

11:20-11:50
Digital Signage jako efektywne narzędzie wsparcia sprzedaży
Apella Spółka Akcyjna
Prelegent: Marian Tymiński
Opis prelekcji:
W czasach, kiedy ekrany na stałe wpisały się w krajobraz przestrzeni publicznych i obiektów handlowo-usługowych, tworzenie skutecznego przekazu DS., wybijającego się ponad wszechobecny zalew treści, jest nie lada wyzwaniem. Podczas wystąpienia przedstawione zostaną przykłady rozwiązań wspomagania sprzedaży przy użyciu nowoczesnych systemów Digital Signage.

11:50-12:20
Czego poszukują Klienci w zakresie Digital Signage?
Samsung Electronics Polska
Prelegent: Karolina Rostkowska
Opis prelekcji:
1. Digital – siła przekazu i nowe możliwości wpływania na zachowania konsumentów
2. Trendy i nowości w Digital Signage z perspektywy Samsung
3. Tajemnica sukcesu współczesnej komunikacji marketingowej na bazie doświadczeń i pomysłów Klientów.

12:20-12:35
Rynek Digital Signage w Polsce i na świecie. Najciekawsze kampanie reklamowe minionego roku
Blue Eyes Media Sp. z o.o.
Prelegent: Joanna Pełech
Opis prelekcji:
1. rynek DOOH w Polce i na świecie – fakty i mity
2. sieci DOOH w Polsce, na które warto zwrócić uwagę
3. wybrane projekty 2015 roku

12:35-12:55
Pasywne treści są passé
Globe IT Sp. z o.o. & iiyama
Prelegent: Bartosz Iwańczyk

Opis prelekcji:
Najważniejsze w życiu są emocje. Jeśli chcemy osiągnąć nasze cele, musimy te emocje wyzwolić. Coraz częściej tradycyjna telewizja przegrywa z YouTube ponieważ wolimy oglądać to co chcemy, a nie to co musimy. Millenialsi podchodzą do ekranów, chcą ich dotykać, chcą przewijać obrazy, powiększać, zamknąć. Nasi potencjalni klienci, widzowie, przechodnie oczekują interakcji. Chcą być zaangażowani. Technologia pozwala nam na niemal wszystko. Musimy jedynie umiejętnie ją wykorzystać.

12:55-13:10
PRZERWA

13:10-13:40
Ile nośników reklamowych masz w znajomych na FB?
ZenithOptimedia Group Sp. z .o.o.
Prelegent: Sebastian Szysz
Opis prelekcji:
Dzisiejszy postęp technologiczny pozwala tworzyć coraz bardziej angażujące formaty OOH. Z punktu widzenia stratega to jednak coś więcej niż tylko reklama. W prezentacji pokażę w jaki sposób zmieniła się cyfrowa reklama outdorowa i jak przełożyło się to na nowe możliwości interakcji z użytkownikiem, zbierania danych i tworzenia bogatych ścieżek interakcji z marką.

13:40-14:10
Przyszłość reklamy niestandardowej. Ambient 2.0. na przykładzie kampanii „Podaruj sobie trochę słońca”
Żywiec Zdrój S.A.
Prelegent: Magdalena Wichłacz
K2 Internet S.A.
Prelegent: Maciej Wokitajtis




14:10-14:40
O czym pamiętać przygotowując przekaz reklamowy? – wybrane zagadnienia
Lubasz i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych sp. k.
Prelegent: Marta Kwiatkowska-Cylke
Opis prelekcji:
Reklama jako przekaz którego wyłącznym celem jest zwiększenie zbytu konkretnych produktów, promocja korzystania z nich lub osiągnięcie innego efektu promocyjnego musi przykuwać uwagę i budzić emocje. Gdzie przebiega granica, która przekaz reklamowy zamienia w anty-reklamę? Podczas wystąpienia omówione zostaną najważniejsze aspekty, które należy uwzględniać przy tworzeniu przekazów reklamowych, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnienia reklamy jako czynu nieuczciwej konkurencji oraz reklamy niezgodnej Kodeksem Etyki Reklamy.

14:40
ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI / LUNCH
SPONSORZY





WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA




FUNDATORZY NAGRÓD




PATRONI MEDIALNI
   










   
   
   
                       
ORGANIZATOR